سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه طور از هنگ گوشی جلو گیری کنیم؟؟؟

به نام خدا
چه طور از هنگ کردن گوشی مون جلوگیری کنیم؟؟؟
همه ما حداقل یک گوشی هوشمند داریم و بیشتر مردم گوش ای اندرویدی دارند. متاسفانه هرکس که گوشی اندرویدی می خرد تا یک ماه اول راضی است و بعد از یک ماه از گوشی که خریده نا راضی می شود و تصمیم به خرید گوشی دیگر می گیرد و گوشی دیگر هم همین طور میشود. اما ایا برای اینکه این مشکل پیش نیاید  راهی وجود دارد؟
جواب این سوال بله است و راهی وجود دارد. بلکه یک راه هم نه چندین راه.
راه حل اول :همه ما وقتی که گوشی اندرویدی می خریم نرم افزار هایی مانند شماره گیر ،دفترچه و... را باز میکنیم به کندی باز شدن نرم افزار مواجه هستیم و وقتی که گوشی های جاوایی را می بینیم این طور نیستند. برای حل این مشکل کافی است که به این ادرس در گوشی بروید:setting<about device در این قسمت که درباره دستگاه اطلاعاتی است قسمتی وجود دارد به نام build number  که این قسمت را سه تا پنج بار پشت سر هم لمس کرده که گزینه ای به نام developer options در تنظیمات اضافه شده،(در بعضی گوشی ها این گزینه از قبل فعال شده) وارد ان شوید و گزینه های window animation scale ,transition animation scale, animator duration scale را پیدا کرده و هر کدام را بر روی گزینه off  قرار داده و یک بار گوشی خود را restart کرده.
راه حل دوم: نرم افزار xplore را دانلود کرده یادر فایل منیجر گوشی خود بروید. در حافظه خود گوشی فایلی به نام android هستش که این فایل را اگر پاک کنید حافظه شما پاک سازی می شود.(حتما اگر در گوشی خود فایل های خالی را پاک کنید بهتر است) مثلا در تلگرام اگر پروفایل دوستانتان حتی اگر دانلود نکرده اید در این فایل وجود دارد
راه حل سوم:در گوشی خود به این ادرس بروید:setting<application یا setting<storage<application
رفته که در اینجا تمام نرم افزار هایی که نصب کرده اید هست. درون هر نرم افزار بروید و گذینه force stop را زده که باعث می شود تا حافظه ram گوشی پاک سازی شود.
راه حل چهارم:در گوشی هوشمند خود کلید لمسی کنار home گوشی وجود دارد که لیست تمام نرم افزار های در حال اجرا را نشان می دهد .بهتر است این نرم افزار ها را غیر فعال کنید کافی است بر روی close all زده تا تمام نرم افزار ها غیر فعال شوند یا هر نرم افزار را به طرف چب یا راست کشیده.
راه حل پنجم:نرم افزار هایی که لازم ندارید را حذف کنید تا بر روی گوشی خود فشار نیاورید.
راه حل ششم:در گوشی هایی با حافظه کم و ram کم بهتر است تا نرم افزار ها را در حافظه جانبی بریزید کافی است که به این ادرس در گوشی خود بروید:setting<application یا setting <storage<application و بر روی هر نرم افزار کلیک کرده move to sd card زده(بعضی از گوشی های چینی مثل هواوی این گزینه وجود ندارد برای اینکار باید گوشی تان را باید روت کنید) بهتر است تمام اطلاعاتی که دارید را در حافظه جانبی بریزید.
این شش تا راه حل می توانند از هنگ کردن گوشی تان جلوگیری کند. اگر این شش تا راه حل نتوانستنند از هنگ کردن گوشی تان جلوگیری کنند گوشی تان را ریست کنید که باعث پاک شدن اطلاعات می شود ویا گوشی تان را فلش کنید.
کاری از دانیال حسینی
by Daniyal Hosseini